اثر نمایشی «۴۴۴» از مشهد به جشنواره تئاتر مساجد کشور راه یافت میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد رهبر ارکستر ملی موسیقی اصفهان درگذشت + علت فوت ویژه برنامه‌های تلویزیون برای روز معلم + زمان پخش تصویر سعید آقاخانی پس از آسیب‌دیدگی در پشت‌صحنه سریال «نون خ ۵» + عکس داوری هیئت ۷ نفری برای جشنواره ملی فیلم اقوام ایرانی نظر هنرمندان درباره حذف بخش رقابتی جشنواره تئاتر رضوی نامش زنده است تا زبان فارسی زنده است | دکتر محمد معین از نگاه بزرگان به مناسبت زادروزش نوستالژی «حنا دختری در مزرعه» در شبکه یک + زمان پخش سریال «رخنه» جایگزین «نون‌خ» می‌شود + زمان پخش و بازپخش موضوع فیلم جدید کارگردان «باربی» چیست؟ ماجرای ورود ۲۴ تن کتاب خارجی به کشور صفحه نخست روزنامه‌های کشور - یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ هدیه تهرانی با «روز مبادا» به خانه‌ها آمد + زمان اکران آنلاین ۱۱ کنسرت پاپ در پایتخت + جزئیات «پدر خوانده ۳» به شبکه نمایش خانگی آمد
سرخط خبرها

واکنش  کاربران فضای مجازی | وقتی دو مسئول دولتی در حوزه زنان برنامه زنده را ترک کردند

  • کد خبر: ۹۷۸۴۸
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
  • ۱
واکنش  کاربران فضای مجازی | وقتی دو مسئول دولتی در حوزه زنان برنامه زنده را ترک کردند
زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی، دو معاون سابق امور زنان ریاست جمهوری حوزه زنان در دولت‌های اصلاحات و اعتدال، وسط برنامه زنده شبکه «افق» به اعتراض استودیو برنامه «جهان آرا» را ترک کردند.

عروجی | شهرآرانیوز - زهرا شجاعی و شهیندخت مولاوردی، دو معاون سابق امور زنان ریاست جمهوری حوزه زنان در دولت‌های اصلاحات و اعتدال، وسط برنامه زنده شبکه «افق» به اعتراض استودیو برنامه «جهان آرا» را ترک کردند.


ببینید

ویدئو | لحظه ترک برنامه زنده جهان آرا توسط شهیندخت مولاوردی


این برنامه در ظاهر برای پرداختن به برنامه هفته قبل که نقد مفصلی بود به دوره مسئولیت آن‌ها روی آنتن رفت. برای همین دعوت شده بودند تا به انتقاد‌ها پاسخ بدهند، اما روند برنامه به سمتی پیش رفت که باعث شد اتفاق دیگری بیفتد. پس از اینکه مجری برنامه یکی از حاضران در برنامه قبلی را برای مدت طولانی به صورت تلفنی وارد برنامه کرد، این دو برنامه را ترک کردند.

بعد از این اتفاق کاربران فضای مجازی به نقدوبررسی رفتار مسئولان سابق دولتی پرداختند و نوشتند که بهتر بود سعه صدر به خرج می‌دادند و حرف‌های خودشان را می‌زدند، اما عده دیگری هم معتقد بودند بهتر بود مثل برنامه قبلی وقت برنامه تمام وکمال به مهمانان اختصاص می‌یافت.

بهروز یاوری، تهیه کننده برنامه، همان شب در توئیتی نوشت: «‏به عنوان تهیه کننده ‎ قبل از شروع برنامه روال گفتگو را با خانم‌ها شجاعی و مولاوردی هماهنگ کردم و گفتم در فراخور بحث امکان گفت وگوی تلفنی با کارشناسان را داریم. اعتراضی نکردند، اما پس از ارتباط تلفنی با منتقدان فرار را بر قرار ترجیح دادند.»

بعد از این ادعا، اما مولاوردی در پاسخ به صحبت تهیه کننده در توئیتی نوشت: «بهتر است صادق باشید.» این هفته برنامه جهان آرا با عنوان «بررسی عملکرد دولت‌های اصلاحات و اعتدال در حوزه زنان و خانواده» روی آنتن رفت و دو میهمان در ابتدای برنامه هم گفته بودند که از دعوت به این برنامه و فرصت دادن به آن‌ها تعجب کرده اند.

امیرحسین ثابتی، مجری برنامه هم در توییترش نوشت: ‏ «تاکنون نقدی به خانم مولاوردی در توییتر انجام ندادم، چه رسد به توهین. بعد درخواست وی برای حضور در جهان آرا هم شخصا پیگیر شدم تا این اتفاق رخ دهد، چون گفتگو با طیف‌های مختلف را به نفع جامعه می‌دانم. اما نمی‌دانم چرا بلاک کرده؟ قبل گفت وگوی تمدن‌ها و حقوق زنان، گفتگو با منتقد را تمرین کنید.»

زهرا طباخی، خبرنگار و تحلیلگر سابق روزنامه «کیهان» هم در این باره از سیاست برنامه «جهان آرا» انتقاد کرد و در صفحه مجازی اش نوشت: «بیشتر خانم‌های اصول گرا را به جهان آرا دعوت کردید که حالا مسئولیت اجرایی دارند. با این حال تمام مدت علیه شجاعی و مولاوردی و ابتکار صحبت کردند. این هفته در پاسخ به اعتراض غایبان برنامه قبل، به مولاوردی و شجاعی تریبون دادید، اما وسط برنامه دوباره میل به محاکمه در شما جوشید و به سمت رقیب چرخیدید! چرا؟ اگر بنا بود شکل برنامه مناظره باشد چرا دور قبل چنین نکردید؟متأسفانه برنامه طولانی مدت نداریم. فکر می‌کنیم با دو برنامه کل حق و ناحق حوزه زنان را باید تعیین تکلیف کرد و تمام. ساده سازی مسائل کلان، آفت بزرگی است. تمرین و مشق تدبیر لازم است.»

با این حال، برخی از کابران هم معتقد بودند بهتر بود شجاعی و مولاوردی از همین فرصت برای پاسخگویی به سوالات استفاده می‌کردند و تا انتها برنامه را ترک نمی‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۳
0
0
خودتون رو مسخره نکنید وقتی اصل موصوع را می دانید و مردم می دانند!
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->